Kaebuse esitamise vorm
Iga 18.aastase ja vanema isiku kohta tuleb täita eraldi vorm koos isikliku pangakonto andmetega. Alla 18. aastased lapsed võib lisada ühe vanema vormile koos lapse sünnitunnistuse koopiaga. Kompensatsiooni saamiseks teise isiku pangakontole, palume esitada digitaalne volikiri.
Lugupeetud Nordica klient
Täname Teid meie poole pöördumast! Meie soov on tagada teile võimalikult mugav lennukogemus ning meeldiv teenindus. Ootame meelsasti Teie tagasisidet ja ettepanekuid, et saaksime parandada oma teenuse kvaliteeti.
Kulude hüvitamiseks või kompensatsiooni taotlemiseks palume Teil täita kõik väljad. Kulude hüvitamiseks lisage kaebusele manustena asjassepuutuvad kviitungid ja/või muud vajalikud dokumendid.
Teeme kõik selleks, et Teie kaebus saaks võimalikult kiiresti lahendatud, ent suurenenud pöördumiste arvu tõttu võib Teie kaebuse menetlemine või pöördumisele vastamine võtta tavapärasest rohkem aega.
Juhul, kui olete meile juba kaebuse esitanud, ent pole pöördumisele vastust saanud, siis palume teil menetluse kiirema lahendamise huvides meile mitte teavitusi saata ega uut kaebust esitada.