Kui Te ei saa sihtjaamas kätte oma pagasit, siis pöörduge viivitamata pagasiteeninduse osakonna (või Lost & Found) poole, et alustataks Teie pagasi otsinguid. Palun säilitage kindlasti kõik Teie käes olevad juhtumiga seotud dokumendid kuni pagasi kättesaamiseni.
Pagas, mis teiega samaaegselt ei saabu, loetakse algselt hilinenuks. Enamikul juhtudel suudame pagasi järgmise 36 kuni 48 tunni jooksul leida mõnest lennujaamast, mille kaudu Te lendasite.
Pagasi hilinemise korral ei vastuta lennufirma pagasis sisaldunud esmavajalike esemete (tööalased materjalid, dokumendid, elektroonika, võtmed jms) mittesaabumisest tingitud kahjude eest.
Kas mul on õigus saada pagasi hilinemise korral hüvitist?
Pagasi hilinemisel peab reisija esitama lennuettevõtjale kirjaliku kaebuse nii pea kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 21 päeva jooksul –arvates päevast, mil pagas anti reisija käsutusse. Lennufirma maksab kompensatsiooni hilinenud pagasi korral (hädavajalike hügieenitarvete, pesu jms soetamiseks) reisijatele, kelle elukohamaa ei ole riik, kuhu tema pagas ei saabunud. Palume reisijatel esitada nimekiri vastavatest ostudest koos originaalkviitungite ja muude dokumentidega.