Eesti lennuettevõte Nordica vedas selle aasta teises kvartalis ligi 143 000 reisijat. Tallinna liinivõrgu ümberkorraldustega seoses vähendas lennufirma lennumahtusid kolmandiku võrra. Seetõttu on reisijate arv kahanenud ligi 30 protsenti võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga. Kokku teenindati selle aasta esimese kuue kuuga ligi 270 000 reisijat. See tulemus vastas lennufirma ootustele.

selle aasta esimese kuue kuuga ligi 270 000 reisijat. See tulemus vastas lennufirma ootustele.
Nordica lendude toimumise protsent oli üle 99. Selle tulemusega ollakse liinilennunduses parimate seas. Väga kõrge oli ka lendude väljumise täpsuse näitaja: 86 protsenti reisidest väljus 15 minuti sees.

Nordica kommunikatsioonijuhi Toomas Uibo sõnul on suveperioodi lendude täituvus hea. „Oleme reisijate arvu poolest eelarvest ees ja piletite ettemüük vastab plaanitule,“ ütles Uibo.

Eesti lennufirma teatas juunis, et ettevõte peatab alates selle aasta 27. oktoobrist piletimüügi ja lennud Tallinna liinivõrgus oma kaubamärgi all, et keskenduda avalike hangete ja teiste tellimuslendude täitmistele. Toomas Uibo lisas: „Kõik meie pileteid ostvad reisijad võivad olla kindlad, et me lendame vastavalt lubatud lennugraafikule ja mingeid muudatusi selles osas ei tule. Nordica värvides lennukeid on näha Tallinnas lendamas ka pärast 26. oktoobrit, kuid siis osutab Nordic Aviation Group lennuteenuseid Poola lennufirmale LOT.“

Eesti lennufirma tegi esimese poolaasta jooksul oma liinivõrgus üle 5300 lennu ja konsolideerituna ligi 16 800 lendu. Nordic Aviation Group opereerib kokku 19 lennukit.